Interesuje mnie...

Nie wiem jak Ty, ale ja mam od dziecka głęboko zakorzenione w sobie przekonanie, że nie jestem tylko tą osobą, ciałem, imieniem i nazwiskiem, rolami, które odgrywam, rzeczami, które robię, i że "skończę" się wraz z chwilą mojej śmierci. Jako małą dziewczynka miałam wewnętrzne przeczucie/uczucie/wrażenie/przekonanie, że gdy w chwili śmierci zamykamy oczy na tą rzeczywistość, jednocześnie otwieramy je na inną rzeczywistość, i że tak może się dziać w nieskończoność. 

Fascynuje mnie wszystko to, o czym się powszechnie nie mówi, wszystko to, co jest trudne do zbadania naukowo, wszystko to, co tajemnicze. 

Interesują mnie odmienne stany świadomości, dlaczego w ogóle je mamy? A skoro je mamy, do czego mogą nam posłużyć? Czego możemy się od nich dowiedzieć na swój temat? Interesuje mnie ciągłość naszej świadomości, która przechodzi przez te stany, świadomość która wciąż jest lub gdzie ona jest w momencie głębokiego snu, bez śnienia. 

Interesują mnie podłoża naszych reaktywnych zachowań, naszych uzależnień, naszych schematów, według których żyjemy. Interesują mnie przyczyny naszych zachowań, naszych problemów, naszych chorób. Choroby dla mnie z pewnością nie są tylko fizycznymi schorzeniami, osobnymi bytami, które bez naszego udziału i bez środowiska, w którym żyjemy, po prostu przypadkowo pojawiają się w naszym życiu. Choroba również z mojej perspektywy nie może być zwalczana, może być jedynie zrozumiana.

Interesuje mnie jakie wspólne cechy posiadają ludzie zapadający na różne choroby, np. Jakie cechy wspólne mają osoby, które zachorowały na SM lub RZS? Jakie cechy wspólne mają osoby chorujące na serce (zawały, zaburzenia rytmu serca), mające problemy z trzustką, nerkami lub wątrobą. Co się musi wydarzyć, aby zapaść na te choroby? 

Interesuje mnie odkrywanie ludzkich zachowań, poznawanie siebie, odkrywanie kolejnych programów, blokad, przeszkód, które oddzielają mnie od czucia miłości. 

Interesuje mnie wszystko to "inno-wymiarowe": opuszczanie ciała fizycznego (OBE), świadome śnienie (odmienne stany świadomości), interesuje mnie remote viewing, regresing, ustawienia hellingerowskie, kroniki akaszy...

Jest tyle obszarów, dzięki którym możemy odkrywać wielką tajemnicę życia. Interesuje mnie odkrywanie tej tajemnicy, czym jest życie? Jakie są jego najdziwniejsze, najbardziej niezbadane obszary?

Interesuje mnie kosmos, wszechświat lub wszechświaty, to jak wielki jest, jak ciekawy jest, to jak mało na jego temat wiemy. 

Interesują mnie osoby pracujące w opiece paliatywnej, które dotykają prawdy każdego dnia. 

Interesują mnie ludzie posiadający pasję, która pozytywnie wpływa na innych ludzi. 

Interesuje mnie do czego jesteśmy zdolni jako ludzie. 

Interesuje mnie głęboka praca ze sobą, wszelkie formy pracy z cieniem. 

Interesują mnie ludzie, którzy nie interesują się takimi rzeczami - jak to jest możliwe? :)

Moja ciekawość dotycząca bycia człowiekiem, ciekawość złożoności życia, popycha mnie wciąż w nowe obszary, dzięki którym dowiaduję się wciąż nowych rzeczy. Idę tą króliczą norą już wiele lat i wciąż jest coś jeszcze ciekawszego do odkrycia. Jak głęboka jest jest ta królicza nora? Co jest jeszcze do odkrycia? Czym jeszcze zostanę zaskoczona w życiu? Co się nowego wydarzy w momencie kiedy "wydaje mi się", że mam wszystko już "ogarnięte".  Mogę jedynie żyć, być i doświadczać w pełnym otwarciu i chęci dalszej eksploracji...

A wszystko to - w poszukiwaniu siebie, z miłością i współczuciem. 

Ciekawa jestem, co Ciebie interesuje? ❤


JMK




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wszyscy się czegoś boimy

Rób to, w czym się czujesz najlepiej!

Jakie jest Twoje wewnętrzne "NIE"? Jakie jest Twoje wewnętrzne "TAK"?